05 december 2005

Mijn boekenkast wordt goed bewaakt!


(klik op de foto voor uitvergroting)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie kasten, heb je die zelf gebouwd? Binnenkort gaan wij verhuizen en in onze toekomstige woning wil ik graag mooie 'definitieve'kasten bouwen, ben hard op zoek naar bouwtekeningen of tips.

Groet,
Erwin

9:44 p.m.  
Blogger Jan Anton Brouwer said...

Ha Edwin,
gewoon Lundia, rechttoe, rechtaan. Stevig en goed. Niet goedkoop, maar goede prijs-kwaliteitverhouding! groet, jan anton

10:51 p.m.  
Blogger Unknown said...

Geweldige foto, zowel vanwege de poes als vanwege de goedgevulde kasten!

10:37 p.m.  
Blogger Trudie said...

Wat een prachtige foto en volgens mij staan er veel informatieve boeken in, aan de maat van de boeken te zien of heb ik dat verkeerd?
Grappig die poes in zijn mandje daarvoor liggend en prachtig ook die perfecte lichtinval.
Als je van boeken en van lezen houdt dan is De Boekendief wat ik momenteel zelf aan het lezen ben, een echte aanrader. Zomaar een mooie zin uit het boek: Ze liet de zin zijn eigen dood sterven. M.a.w. ze verwachtte geen antwoord meer. Dat vind ik dan zo mooi gevonden.

Trudie.

8:20 p.m.  
Blogger Jan Anton Brouwer said...

Voor de statistiek: de foto dateert van december 2005 - vandaar de lange zonnestralen in huis. De poes is een klein jaar later (31 oktober 2006) aan ouderdom overleden.

8:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Meer Leeslog in eerdere maanden - zie de 'archives' in de rechterkolom.